Meddelande från Marcus
Hej alla medlemmar i Ekerö Tennisklubb!
Som ni kanske har märkt har jag inte synts till på klubben på ett tag och nu är det dags att berätta varför.
Efter tio fantastiska år som tränare hos er har jag bestämt mig för att ta ett stort steg och börja studera. Det är ett beslut som inte fattades lätt, men våren fick mig att inse att det är rätt tid. Kroppen och huvudet bad mig ta en paus och lyssna och efter några veckors reflektion kändes vägen framåt tydlig.
Ni, klubbens medlemmar, har gjort dessa tio år till något alldeles särskilt. Det är ni som har fått mig att gå till jobbet med glädje dag efter dag, säsong efter säsong. Det är ett privilegium jag bär med mig.
Nu ser jag fram emot nästa kapitel och jag hoppas verkligen att vi ses igen
Tack för allt. Det har betytt mer än ni anar.
Marcus Fritz
Från klubbens sida vill styrelsen rikta ett varmt tack till Marcus för hans tio år i Ekerö Tennisklubb. Han har varit en uppskattad och viktig del av vår verksamhet och hans engagemang för våra medlemmar, juniorer och klubbens utveckling har betytt mycket.
Vi har förståelse för Marcus beslut att gå vidare till studier och önskar honom allt gott i nästa kapitel. Styrelsen arbetar nu vidare för att säkerställa kontinuitet i verksamheten och påbörjar rekryteringen av en ny klubbchef.
Med vänliga hälsningar, Styrelsen i Ekerö Tennisklubb

